کد خبر: 187456553
تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 تير 1397
خانه » سلامت و بهداشت » اخبار تامین » تامین اجتماعی در ارائه خدمات به مردم نقش بسیار مهمی ایفاء می کند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
امام جمعه بوشهر:

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات به مردم نقش بسیار مهمی بر عهده دارد.

به گزارش چی 24 به نقل از اخبار تامین:

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با مدیر درمان و مسئولان تامین اجتماعی استان بوشهر که به مناسبت هفته تامین اجتماعی انجام شد، بخش درمان تامین اجتماعی را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در استان بوشهر شاهد ارائه خدمات درمانی مطلوبی از سوی تامین اجتماعی هستیم و می‌طلبد برای توسعه خدمات‌دهی در این بخش تلاش شود.
امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون به مسئله بهداشت به خوبی توجه نشده و اغلب توجه‌ها به درمان بوده است، بیان کرد: باید فرهنگ‌سازی لازم در عرصه بهداشتی انجام شود تا شاهد تحول در این حوزه نیز باشیم.
آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار رفع کمبودها شد و تصریح کرد: نیاز است که نگاه ویژه‌ای به زیرساخت‌های درمانی این استان صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خواستار همکاری و مشارکت مدیریت درمان تأمین اجتماعی بوشهر و مجمع خیرین سلامت ایران در زمینه تجهیزات پزشکی شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر نیز در این دیدار به تشریح خدمات درمان تامین اجتماعی در استان بوشهر پرداخت و گفت: تامین اجتماعی در این استان با دارا بودن 3مرکز بستری و 7مرکز درمانی سرپایی در سال ٩٦، پذیرای بالغ برسه میلیون مراجعه کننده بوده است که این آمار نسبت به سال قبل رشد ٥ درصدی داشته است.
دکتر یلدا دارابی گفت: توسعه خدمات درمانی در استان بوشهر را به جد دنبال می کنیم و بر همین اساس در سال جاری عملیات اجرایی احداث چند مرکز درمانی را آغاز کرده ایم.

 

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین